esküvői fotós

Kinek ajánlom a Brand fotózást?

Manapság szinte az összes vállalkozónak szüksége van professzionális portrékra, hogy  megszólítsa az ügyfeleit! Az emberek könnyebben szavaznak bizalmat egy olyan márkának, amiről tudják, hogy ki áll mögötte. Kialakul egyfajta szimpátia és hitelesebb is lesz az a vállalkozó, aki az arcát és nevét adja a termékeihez. A Brand vagy Imázs fotózás célja, hogy olyan képek készüljenek Rólad, amiken keresztül jobban átadhatod a személyiséged a követőidnek és leendő vásárlóidnak. 

Az online kommunikációhoz elengedhetetlenek a jó minőségű fotók! A legtöbb területen hatalmas a verseny ezért törekednünk kell rá, hogy a vásárlóink nem csak a termékeinkben, de a kommunikációnkban is a legjobb minőséget kapják. Sőt! A minőségen túl egyediségre van szükséged a hatékony marketing kampányokhoz. Hiszen annyi vizuális tartalommal találkoznak a követőid, hogy neked kreatívan kell magadra hívnod a figyelmet.

Üzleti portré
Üzleti portré

Mivel nyújt többet egy Brand fotózás, mint a klasszikus Üzleti portrék?

Ne rideg, igazolványkép jellegű képekre számíts, élére vasalt ingben, homogén szürke háttér előtt! Mivel vállalkozóként én is használom a különböző online felületeket, tudom mekkora munkát jelent rendszeresen érdekes tartalmat átadni a követőinknek. Ha önazonos, brandhű képek közül válogathatsz már “csak” a szöveggel kell bajlódnod. Olyan képeket fogunk készíteni, amelyek nem csak a honlapodhoz, de a sajtó anyagokhoz, offline marketing eszközeidhez és a közösségi médiában is alkalmazhatók. Ezek a képek ténylég építeni fogják az énmárkádat!

A Brand fotózás folyamata

  • A fotózást megelőzően ha megoldható személyesen, de minimum telefonon fogunk beszélgetni, hogy mélyebben megismerjem a márkád. 
  • Kíváncsi vagyok:
    • a vállalkozásod céljaira, alapelveire,
    • az erősségeidre, amik megkülönböztetnek a versenytársaktól,
    • aktuális és jövőbeni marketing kampányaidra, amikhez illeszkednie kell a fotóknak.
  • Tanulmányozni fogom az online felületeidet, arculatodat. Megtervezem, hogy a brandszíneid milyen módon köszönhetnek vissza képeken és helyszínt is ezek alapján fogok javasolni. 
  • A képek készülhetnek az irodádban, műtermedben, stílusban hozzád passzoló kávézóban, vagy más külső helyszínen, adott esetben (ha például szabadúszó vagy) akár az otthonodban is. (Stúdiós fotózásra is van lehetőség.) 
  • Javasolni fogok kellékeket és az outfitedet is együtt tervezzük meg.
  • A  képeket egy online galérián keresztül fogom majd átadni neked.
Üzleti portré

„Oldott, baráti hangulatú fotózás után sok-sok olyan képet kaptam Bettitől, amit változatosan, több felületen és hosszabb távon is tudok majd használni. Szeretettel ajánlom őt vállalkozónő társaimnak!” – Kónya Bea, azaz Pikrea.

Hónapokkal ezelőtt készítettem el @beakonya brand fotóit, ami előtt finoman szólva marhára izgultam. A felkérés számomra több szempontból is megtisztelő volt, hiszen Beától – akárcsak sok más instázó – rengeteget tanultam a kommunikációról, tartalomgyártásról. Ezen felül Bea szintén végzett fotográfus, így nem csak arra kellett figyelnem, hogy marketing szempontból a képek illeszkedjenek a márkájához, hanem fényképészetileg is „képben kellett lennem”. Hálás köszönet Sminkes Kertész Zsófianak, hogy ebben a projektben is gyönyörű sminkkel segítette a munkámat.

Brand fotók készültek Pinterest Magyaroknak részére a megunhatatlan Nordix Fotóstúdióban. Hetek óta készültünk rá és ennek meg is lett az eredménye, hiszen egy nagyon változatos, sokoldalúan hasznosítható képanyag született.
A sminket és a frizurát Halasi Gabriellának köszönhetjük. ☺️

Visszatérő ügyfeleim Panka és Csabó, az Intenzív Néptánc oktatói. Kezdetektől törekszenek rá, hogy az online jelenlétük tükrözze azt az igényességet, ami a tanfolyamaikon is jelen van. Felismerték, hogy az online kommunikációhoz elengedhetetlenek a jó minőségű fotók, ezért minden új tánctanfolyam meghirdetése előtt promóciós fotózást szervezünk.

Mikor az Intenzív Néptánc felvette a szolgáltatásainak palettájára a Jó[g]anépi fejlesztő tréninget is, Pankáról készítettünk fotókat az új beharangozó anyaghoz. Ezeket a képeket használják a Facebook eseményekhez, a honlaphoz és az Instagram bejegyzésekhez is.